Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 13

Donderdag 16 okt. We moesten eerst naar het informatiecentrum in Alexandra zijn om onze bezig was.eiten en busreizen vast te leggen.Daarna beacht Pearl ons naar de oude spoorweg/ railtrail die in 1902 aangelegd is, maar inmiddels opgeheven. Er zijn nog 2 tunnels en een paar bruggen overgebleven en daar zijn wij naar toe gewandeld Pikdonker die tunnels , maar gelukkig had Pearl een zaklamp meegenomen. Het was een beetje een grijze dag maar bleek prima wandelweer te zijn. Voor de lunch hadden we sandwiches en fruit meegenomen. Alleen de vogels waren te horen en verder stilte, heerlijk. Het was verder dan we dachten en moesten nog terug. Alles bij elkaar zo'n 15 km gelopen. Terug naar de auto en even gestopt bij de eerste en enige gelegenheid om iets te drinken. Daar hadden ze heerlijk gebak en alles home made. We gingen voor de carrot cake/wortel noten taart. Zag er goed uit en smaakte nog beter. De lekkerste ooit. Pearl wilde ons ook een mooie tuin laten zien van een bijzondere man. Hij leek op Anton Heijboer. Prachtige man en iedereen wordt met een hug/knuffel begroet. Zo"n relaxt type. We mochten zijn tuin bewonderen en fotoboeken inkijken. In een bijgebouw had hij zijn doodskist alvast klaar gezet met een mooie tekst erbij. Zie foto. Hij vertelde ook dat zijn grafsteen ook gereed was met een fles whisky erbij. Niet voor hemzelf, maar voor degene die hem de laatste eer komen bewijzen.

arnold

hallo dames zie al jullie missen het kaarten helemaal niet .
geniet er maar lekker van en nog vele fijne dagen daar
groetjes arnold