Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 14

Vrijdag 17 okt. Wezen lunchen bij June en haar man Dave, de zus van Pearl. Ook haar broer Ian was op de lunch afgekomen. De dames hadden zich uitgesloofd en was weer gezellig. De middag hebben we rustig aan gedaan door de omgeving per auto te verkennen. Zijn naar een uitkijkpunt geweest waar wij uitzicht hadden op Clyde en Alexandra.

We hebben het graf van Pearl's echtgenoot Jan bezocht die vorig jaar overleden is.

We hoefden niet meer te eten want de lunch was meer dan genoeg dus een crumpet/soort beschuitbol in de toaster was voldoende. S' avonds even kennis gemaakt met de buren. Een leuk jong stel waar Pearl Pearl steun aan heeft. Op de veranda wat gedronken. Net op tijd terug bij Pearl want het begon een partij te gieten. De rest van de avond door gebracht met kaartspelen Canasta.

Henny Visser

Weer een mooi verhaal hoor Dames .Ik moet Jullie de groetjes doen van Lenie Ik ben vanmorgen ff bij Haar geweest en het gaat heel goed met Haar , nog wel pijn , maar verder is de Arts en de Therapeut heel tevreden .Dames nog veel plezier gewenst en groetjes van Hennyxx