Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 15 b

Na de gondola zijn we naar de Jetboat experiance en de Bungy jump geweest. Machtig om te zien. Vooral de Bungy jump brug. Hier is het uitgevonden door 2 heren in 1988. Zullen we of zullen we niet? Pearl heeft ons daarna afgezet bij ons onderkomen de Butterfly lodge. Hier blijven we 2 nachten. Weer een prachtige locatie aan de baai van het Wakatipu meer. Nu zijn wij de lucky Devils. 'S avonds naar een pub voor een drankje;) en een gezellige club dames uit Timaru ontmoet. Contact maken gaat hier heel gemakkelijk. De mensen zijn open en spontaan. Daar kunnen sommige nog wat van leren. Terug naar de Butterfly en puffend en zwetend de heuvel beklommen. Stevige kuiten als we terug komen hoor, maar je moet wat overhebben voor een mooi uitzicht. We hadden zin om een potje te kaarten, maar hier geen klaverjassers natuurlijk. Even kijken wie we kunnen strikken. Een Franse jongen en Brits meisje durfden het wel aan. (Ze kennen ons nog niet natuurlijk) Het werd Canasta. Leuk spel wat je met 4 personen kunt spelen. We konden het niet te laat maken want half 6 ging de wekker voor onze trip naar de Milford Sound. (De fjorden van de westkust)

Fenna en Riet

Wat een geweldige ervaring! En knap hoor die reisverslagen van jullie, Fenna en ik vonden wel "cadeautje" verdiend.
lieve groet vanuit een herfstachtig Nederland.

Bep en Wim

Anja en Irma
Een groot avontuur wat jullie ons laten zien
dicht bij de natuur en de mensen
veel liefs en dank voor de mooie plaatjes