Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 17

Eerst willen wij de meekijk vrienden bedanken voor het schenken van fotoruimte. Hiermee komen we er wel mee door. Super.

Dinsdag 21 okt. Heerlijk geslapen in het vakantiehuisje dankzij de elektrische deken. Het had die nacht gesneeuwd in de bergen en was goed te voelen brrrrrr. Vandaag gaan we de Siberian vallei experiance doen. Wandelroute van ongeveer 3 uur waar auto's niet kunnen komen. We gaan met een helikopter! Jaja hoe ouder hoe gekker want terug komen we met een Jetboat. Kikke. Aangekomen bij de start was er nog een Nederlands stelletje wat ook meeging. We starten met een rondvlucht van 45 minuten over de bergen van Makkarora waar net verse sneeuw op was gevallen. Daarna afgezet in de vallei om onze wandel track te gaan beginnen. Veel klimmen en klauteren omdat er wat bomen waren omgevallen. Met de andere wandelaars een mooi plekje uitgezocht om onze boterhammen te nuttigen. Leuke mensen uit Sommelsdijk. Nu de aanlegplaats zoeken voor onze terugtocht met de brullende Jetboat.

jaap en babs

Zo zo wat een gereis maar denk wel heel super het weer is daar koud is het winter of het voorjaar in aantocht zijn in de Elzas geweest hebben daar buiten geleefd maandagavond 22graden supper nu koud haha niks te klagen hoor jullie heel vee plezier dikke kus

Nel

Hoi meiden
Wat beleven jullie veel spannende dingen.
Dat word afkicken als jullie weer thuis zijn.
Geniet nog maar lekker.
Dikke kus van mij.

yogamaatje....

hier koud, veel wind en regen, jullie daar in de sneeuw!
maak er maar weer een feest van!!

Henny Visser

Zo lekker weer daar nou Ik kan Jullie melden het is hier ook niet best wat het weer betreft windkracht 10 ongeveer en veel regen , bomen om gewaaid , auto s plat dus Jullie hoeven niet jaloers te zijn ha Ha nog een fijne vakantie en de groetjes van Mij xx

Melissa

Wow wat gaaf zeg allemaal. wat een avonturen zeg beleven jullie. PS Djake heeft de raceauto meegenomen hihi. Hij wilde hem graag lenen van oma zei hij.

Tot snel geniet er maar lekker van. xxx

Marijke

Geweldig om over die avonturen van jullie te lezen..wat een prachtige foto's ook.....nog lekker genieten en veel plezier nog xxx