Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 2

Na administratieve rompslomp met een visum aangekomen in Melbourne/Australië hadden we 9 uur de tijd om even de benen te strekken voor wij het laatste stukje moesten afleggen. Ticket gekocht voor Eureka tower. Hoogste gebouw van Melbourne met over de 90 verdiepingen. Wij konden naar de 88 ste verdiepingen met de lift in 38 seconden. Was helder weer dus schitterend uitzicht over de stad. Voor de durfallen was er nog een extraatje namelijk in een glazen box, ook de bodem, uitschuiven over de richel. Dat was spectaculair. Verder deze dag even rustig doorgebracht met " cup of thee" op een terras.

Reacties

Reacties

joke Geerlof

Schitterend om op die hoogte uit te kijken,maar het lijkt me dood eng om over die richel heen te gaan.????

Nel

Fijn dat jullie zo genieten
Gefeliciteerd met Frank doe hem de groeten van mij.
Veel plezier verder. Dikke kus

Kimberley

Goed te lezen dat jullie het zo leuk hebben! Enjoy. dikke kus

Henny Visser

90 verdiepingen Ik word op een krant al beroerd , zou voor Mij niks zijn zooooo hoog He' dames heel veel plezier en lekker genieten groetjes van Mij xx

Astrid

Hoi Ma, gefeliciteerd met Frank zijn 40ste verjaardag. Begreep dat het etentje geslaagd was. Succes met de overtocht, en geniet! x

Marijke

Geweldig dat jullie zo genieten...veel plezier xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!