Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 21

Zaterdag 25 okt. Heeeel vroeg van onze brits, 05.15 uur, voor een pick up naar vliegveld richting Bali. Na bijna 11 uur vliegen met overstap in Brisbane (Australië) aangekomen op een splinternieuwe vliegveld met airco.Er stond een rij voor de douane van zeker een uur wachttijd. Pffffff. Eindelijk onze stempels en gauw naar de bagage band. We hebben gele fluorizerende reishoezen om onze rugtassen dus valt wel op. We zouden opgehaald worden door medewerker hotel en hij was niet de enige die stond te wachten. Zeker 50 man met bordjes in de lucht. Op zoek naar ons bordje en hij stond er gelukkig. De rit naar ons hotel was alles behalve relaxed. Hij scheen nogal haast te hebben. Op de weg veel brommers die uit het niets links en rechts tevoorschijn kwamen en ook nog wilden inhalen. Hele families met potten en pannen op een brommer. Net een circus. Veilig aangekomen bij ons hotel een oase van rust en schoonheid. Het vriendelijk personeel gaf na enig uitleg de sleutel van onze kamer en wow. Wat een luxe na al die backpackershostels. Zie de foto's.. Na een heerlijke regendouche zijn we in de buurt iets gaan eten om daarna te gaan slapen. Deze dag had 30 uur doordat we terug in de tijd vlogen. Welterusten

babs

Zo dan wat een reis jeetje maar de moeite waard de foto's zijn prachtig nou dubbel genieten xx

Joke

En nu lekker genieten van de luxe van een zwembad voor de deur,zo s'morgens je bed uit en er in springen,lijkt me heerlijk.

Jennifer

Wat moet jij bang geweest zijn in die bus HAHA..
Je zat vast en zeker mee te sturen en te remmen HAHA

Nel

Nog lekker genieten van jullie laatste dagen.
Een hele goede en veilige vlucht terug.
Hoor hopelijk snel iets van jullie.
Dikke kus van mij.

Astrid

Dat is wel de algemene rij stijl in Bali hoor, hysterisch!

Henny van der Waal

Kom maar lekker bij op dit prachtige "godeneiland"

Elly

Dan kan nu jullie vakantie beginnen!