Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 22

Zondag 26 okt. Een stralende dag om de omgeving te gaan verkennen. Eerst op zoek naar een fatsoenlijk kopje koffie en gevonden. Was heerlijk. Op ons gevoel het strand proberen te vinden en met een beetje hulp is het gelukt. Massage tafels in overvloed maar weinig klanten dus hielpen we de econimie een beetje door ons lekker te laten masseren. Wat een genot. Een uur lang ontspanningsmassage met op de achtergrond het ruisen van de zee. Zo, dat hebben we alvast binnen. Peachtig strand en weinig toeristen. Fijn voor ons, maar de bevolking geen of weinig inkomsten. Vanaf December schijnt het weer drukker te zijn. Terug naar ons hotel een paar baantjes gezwommen en onder de parasol ons afternoon thee met zoetigheid genuttigd. Wat een leven. Na een douche richting hoofdstraat een Thais restaurant gevonden waar ze een heerlijke curry serveerden in een jonge cocosnoot. Ohhh ja, ze hebben hier ook wijn. Wat een geluk;) Iets verder op een leuke tent " the wicked parrot" gevonden waar ze live muziek hadden. We konden zelfs meezingen of verzoeknummers aanvragen.

yogamaatje

lekker dat jullie zo genieten! leuk om te lezen!

yogamaatje

lekker dat jullie zo genieten! Leuk om te lezen!