Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 3

Aankomst in Auckland op maandagavond laat en gelijk naar bed. We hadden nog wat in te halen, we waren versleten. Een gat in de dag geslapen en daardoor het ontbijt gemist. Er kon nog een kopje thee vanaf. Mijn telefoon was " dood" dus kon mijn tante niet meer bereiken, maar gelukkig ik de vorige dag al eea afgesproken. We werden door hen opgehaald en een kleine 2 uur verder in hun home town Te Ahora (berg van liefde) aangekomen. Het weer heerlijk en konden in de tuin lunchen en bijpraten. We hebben deze middag het plaatsje verkend met Micheal en Joan en belandde in de pub/club voor ons dagelijkse " medicijn" . Voor die avond hebben wij hen uitgenodigd voor een etentje bij een Indiaas restaurant. Dag 2 naar Roturua. Een termisch gebied met actieve geisers. Na een rit van anderhalf uur roken we al dst we er waren. (Rotte eieren) aangekomen bij een Maori dorp waar deze mensen nog echt wonen. Een mooie show bezocht en daarna een wandeling onder leiding van een gids. We hebben weer genoten, ook omdat het prachtig weer was.

joyce

Lekker genieten maar

Elly en Albert

Lekker genieten dames. Aan Roturua en de Maori's hebben wij ook herinneringen! Wij genieten met jullie mee.