Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 5

Zaterdag 4 oktober onze laatste dag in Wellington. We werden door Frank opgehaald voor een ontbijt. Lekker roerei, toast, yogurt en vers sapje. We gingen naar een gelegenheid waar politici door de week even een afzakkertje komen halen. Ze noemen het café Backbenchers de ruimte was aangekleed met karikaturen van bekende politici. Terug naar Te Papa museum voor de rest van de tour Tegenwoordig zijn de musea interactief en zeker niet saai. We hebben toch een gedeelte van een Wow tentoonstelling van voorgaande jaren in het museum kunnen zien. Hebben we toch een klein beetje " wow" gehad. Trek in een kopje koffie gingen we naar de chocoladefabriek. Een goede kop koffie met een heerlijk stuk chocolade. mmmmmmmm. Het weer werkte niet mee, flink bewolkt en miezer. We besloten naar de bios te gaan. Een spannende film met Ben Affleck in de hoofrol. Een goed en spannend verhaal. Ik kan deze film aanraden. GONE GIRL.

Reacties

Reacties

Henny van der Waal

Hallo meiden,
Ik geniet van jullie verhalen en foto's. Bedankt vast!
Ik vind het wel fijn te horen, dat jullie niet droog hoeven te staan daar. Ik zou zeggen, geniet ervan en ik lees het wel weer. Groetjes Henny.

arnold en cora

gezellig die verhalen leuke foto's
goed te horen dat jullie veel plezier en mooie natuur
blijf het op de voet volgende
geniet er lekker van

Hennie Vink

Een avontuur meiden, heel leuk. Geniet er vooral van!! Voor je 't weet ben je weer in het koude kikkerland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!