Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 8

Woensdag 8 okt onze laatste dag in Picton. We nemen de nakedbus naar Nelson. Aangekomen bij ons volgende backpackershotel. Is midden in het centrum een oud gebouw met krakende vloeren. Iets anders dan we gewend waren. We  zijn van plan morgen naar het Wow museum te gaan. Er is prachtig weer voorspeld dus er op uit. 9 oktober. Donderdag . Alle foto's schijnen verdwenen te zijn op de blog en kan ook geen nieuwe foto's toevoegen. ....vreemd. Ik hoop dat het gauw opgelost gaat worden. Ik heb alle foto's gelukkig op mijn mobiel dus jullie hebben nog heel wat tegoed.

Reacties

Reacties

Henny Visser

Ik weet niet wat het is , maar de foto s dat lukt niet meer .Nog veel plezier hoor Dames , en groetjes van Mij xx

Fenna Nuninga

Klinkt heel avontuurlijk en spannend allemaal. Ben jaloers dames. Nee hoor, het is jullie van harte gegund. We hebben je gemist tijdens ons bios avondje Irma.

Willem

ik zie geen foto,s maar een vraagteken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!