Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 9

Vrijdag 10 okt. Vanmorgen om 07.15 met bus richting Punakaiki vertrokken. Een prachtige rit van vier en half uur met een koffiestop. We zijn benieuwd waar we nu terecht komen. In eerste instantie was het een beachhostel met pipi langkous kleuren. Zag er gezellig uit. De manager had voor ons iets anders bedacht omdat het hoofdgebouw vol zat. oohhhh als dat maar goed gaat dachten wij.Het blijkt een soort chalet te zijn waar wij het rijk alleen hebben en 2 minuten lopen van hoofdgebouw waar wij nog steeds welkom zijn voor gezelschap Aan de andere zijde een pub. Treft dat even. Het is een stralende dag en omdat het tij juist hoog was zijn we gelijk naar de pancake rocks gelopen en de blow holes bewonderd. ( platte gesteente van miljoenen jaren oud waar het zeewater tegen de rotsen slaat en door de gaten naar boven spuit) Door de zon kregen we zelfs regenbogen te zien. Echt fantastisch.

Reacties

Reacties

Kimberley

Ik zag de foto's op FB. Heel mooi!

Astrid

Trip down memorie lane voor mijn moeder...:)

arnold/cora

wij zitten jullie verhalen met aandacht te lezen zeer mooie ervaring hoor veel plezier verder geniet maar van al die pubs

Riet

Wat een enerverende verhalen, dat is volop genieten!!

Louise

Wat een heerlijke verhalen.... Ik lig dubbel als jullie het dagelijkse medicijn nemen hihi prachtig ????

Louise

Prachtig!! Bedoelde ik ????

Louise

Oh een smiley zijn vraagtekens zie ik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!