Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 12

Wij hopen alle foto's weer op de blog te zetten. Is even wat werk, maar wij vinden jullie commentaar zo leuk. Bedankt Babs en Astrid voor de extra fotoruimte. Het moet nu zeker lukken alle foto's er weer op te krijgen. Dinsdag 14 okt. Na een lange maar mooie busreis naar Wanaka op zoek naar ons onderkomen met de leuke naam: Wanakabakpaka. Schitterend gelegen aan het Wanakameer van 50 km lang. Het meer had alle kleuren blauw die je maar kunt bedenken.De locatie kon niet beter en gold ook voor de accomodatie zelf. Schoon en netjes. We kwamen " oude" bekenden tegen van eerdere overnachtingen en hebben een gezellige avond met hen doorgebracht. Onze Pearl(Anja's vriendin) zou ons de volgende ochtend ophalen voor een verblijf in haar huis in het plaatsje Clyde in centraal Otago. We hebben deze dag doorgebracht met een wandeling over de berg mt Iron waarbij we een prachtig uitzicht over de stad Clyde hadden.Daarna door naar een oud mijnwerkers cafe in wild west stijl. Het gebouw is nog origineel en stamt uit 1863 en de mijnschacht is bewaard gebleven. Na een autorit van 90 minuten eindelijk aangekomen bij Pearl's huis schitterend gelegen tussen de bergen. Er stond ons een heerlijke vegetarische oven maaltijd te wachten.Wat worden we toch verwend. Zijn benieuwd wat we morgen gaan doen.

Henny Visser

Als het het huis is waar Anja voor zit , is het niet vervelend he'?om daar te verblijven .Groetjes en veel plezier toegewenst van Hennyxx

Elly

Anja,
Leuk om Pearl terug te zien?!
En jullie worden meteen verwend met lekker eten!
Laat je maar lekker verwennen!
Wat een prachtig land is het toch; fijn dat we weer foto's kunnen bekijken!
Groet