Far-awayNZ.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevindenen waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien e je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Anja en Irma

Reacties

Reacties

Johan

Veel plezier met de laatste voorbereidingen. Houd ons op de hoogte tijdens jullie mooie reis!

Astrid

Het is nu aftellen Dames, spannend hoor!
Ben natuurlijk wel jaloers haha... Ga jullie avonturen met plezier volgen. Dikke ????

Margo Jilleba

Natuurlijk ga ik jullie volgen op deze geweldige reis

je dochter

Lieve mam en Anja,

Ik hoop dat jullie van deze reis gaan genieten en ervaring op gaan doen. Zo geweldig dit en tof dat mijn ma gaat rondreizen geweldig!! Wij zullen je heel erg gaan missen en we gaan je zeker volgen op de reisblog! Anja ook heel veel plezier en geniet van de mooie omgeving. Veel liefs jeff melissa en djake

allen

Bedankt voor jullie lieve berichten. We houden jullie op de hoogte. Xx

Hennie

Goede reis en veel plezier samen!
Ik hoop dat jullie een geweldige tijd gaan
krijgen en kijk nu al uit naar de eerste foto's
en verhalen!
Fijne vakantie ladies!

Tonny en Kees

Anja en Irma, we wensen jullie een voorspoedige reis en heel veel plezier.
Geniet van elke dag, elk uur, elk moment.

Willem

Anja en Irma veel plezier met jullie mooie reis we gaan alles volgen. veel plezier meiden

kimberley

Lieve Irma,

Ik ga je zeker volgen tijdens deze fantastische reis! ! Ik wens jou en je reisfenoot een geweldig mooi reis/beleving. En pas een beetje op elkaar dames.

hele dikke zoen

marijke

Irma en Anja...goeie reis en geniet van alles wat jullie gaan zien en ervaren. ..leuk dat wij op deze manier op de hoogte blijven van alle belevenissen. ..have fun! ! Xxx

arnold en cora

hele fijne vakantie en wij gaan je zeker volgen geniet er lekker van samen

Melissa

Wat een leuke foto s zeg. En je hebt je collega gevonden geweldig. Super leuk mam xxxx

Ingrid Blikkendaal

Lief Samen, Leuke foto's met blije meiden erop! Anja heel erg bedankt voor het boek wat je op de valreep nog in mijn brievenbus hebt gestopt. SUPER! Veel plezier, ik volg jullie op de voet! Liefs Ingrid

Jaap en Babs

he blij verrast nu al foto s geweldig we gaan jullie zeker volgen heel veel plezier dikke kus

Riet

Goede start! Leuk hoor de foto's en dat is nog maar het begin! veel plezier

Nel

Hoi Meiden
Leuke foto's geniet van alles.
Goede reis verder kus van mij.

Henny Visser

Ben al 2 dagen aan het klooien om op de site te komen , en nu EINDELIJK is het gelukt .Veel plezier en lekker genieten , groetjes van Mij xx

Marianne

Hé meisjes!
Leuk jullie gevonden te hebben...........alles naar wens en gezond??
Irma, wij hadden een YOP dag :de korendag.
Veel gezongen..............veel gelachen en jou gemist!
Liefs: Marianne

Jaap en Babs

geweldig leuk die foto s en genieten van jullie verhalen veel plezier dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!