Far-awayNZ.reismee.nl

vervolg 25

Woensdag 29 okt. Dit is ons laatste verhaal. We hebben genoten van jullie reacties en bedankt daar voor.

Onderweg naar ons vaste koffiestek kwamen we aan de praat met een taxichauffeur die ons graag wilde rondleiden. Na eergisteren waren we op onze hoede, maar hadden een goed gevoel over deze meneer. Zijn Engels was goed en hij sprak zelfs een paar woorden Nederlands. Na handjeklap besloten we de middag met hem door te brengen. Wat een leuke middag hebben wij gehad, hij begreep precies hoe wij het wilden hebben. Naar een echte traditionele zilversmid met uitleg en ons prachtige sieraden liet zien. Zonder enige druk hebben we allebei iets moois gekocht. Dus zo kan het ook. Een grote tempel bezocht waar het niet zo toeristisch is. Sarong aan en we mochten naar binnen. Mooi om te zien. Hij reed ons door allerlei binnenwegen om ons zoveel mogelijk natuur te laten zien. We gingen lunchen op een locatie hooggelegen boven de rijstvelden. Je begrijpt dat we genoten hebben. Ook van de pompoensoep met gember. Daarna richting Ubud voor een bezoek aan sacred monkey forest, het apenbos dus. Leuk!! Geen agressieve apen gelukkig en ook niet schuw. De apen leven in vrijheid en in een prachtige omgeving. Ze zullen daar niet snel weggaan omdat de medewerkers en de toeristen hen van eten voorzien. De middag is gevuld en rijden weer richting Sanur. ( ongeveer 1 uur reistijd) Een grappige man die echt naar je luistert. We kunnen hem ook van harte aanbevelen. Mochten jullie een reis nasr Bali maken, wij hebben zijn gegevens. Terug bij hotel even een duik in zwembad genomen. Ook heerlijk. Na een heerlijke maaltijd naar onze stamkroeg voor een afzakkertje. Ik heb de gangmaker van de obers gevraagd met mij te poseren voor de foto. Wicked! Een heerlijke vakantie gehad waar we nog lang van kunnen nagenieten. Morgenmiddag vliegen we naar Amsterdam met overstap in Singapore. Ook weer fijn om thuis te komen. Nogmaals bedankt.

Anja en Irma

babs

Fijn dat jullie genoten hebben daar ga je voor en gelukkig heb je het net ons gedeeld aan alles komt een eind een hele fijne terug reis en tot snel voorzichtig dikke kus

Johan

Wat heb ik genoten van jullie verhalen. Vooral van de laatste dagen op Bali. Heel herkenbaar.

Geniet nog van jullie laatste uren op Bali en alvast een hele goede terugreis gewenst!

Joke

Wat een schitterend reis hebben jullie gemaakt,mooi om alles zo te kunnen volgen.
Een hele goede vlucht naar huis,en tot gauw.

Melissa

Wat een mooie verhalen zeg we hebben genoten hier en gelachen van de verhalen en foto`s. zie je snel mam. Fijne terugreis samen. Ik hoor wel als jullie geland zijn.

Zie je van het weekend dikke kus xxxx

Jennifer

Yes mijn moedertje komt weer naar huis! Geniet nog van de laatste dag van je droomreis! Dit kan niemand meer van je afpakken! Tot snel mam Dikke kus xxxx

Henny

het was echt leuk om te volgen .Goeie terug reis en tot in Zwijndrecht dames groetjes van Hennyx

arnold /cora

goede reis terug
we hebben genoten van de prachtige foto's en natuurlijk van de mooie verhalen
dit kan niemand jullie nog afnemen

hopelijk tot maandag bij de klaverjas iedereen heb jullie gemist

Astrid

Fijn dat het toch nog een beetje goedgekomen is met sight seeing! Op een goede terug vlucht... En ik zie jullie over een paar uur op schiphol...Xxx